shiroki: (Default)
Months passed away and I'm still desperate to looking for either the scanlate or the raw from this series!!! orz
Though I'm buying the original comic, I still wanna read the newest chapter!!!! akhdskjhdkhds orz

Got spoiled from pixiv that Sinbad and Ja'far done something lovey-dovey moment more than before... HUSBANDS!!!
I managed to get several raw chapters, even though it's quite jumpy orz
Sinbad in chapter 112 so... *cough*smexy*cough*molestable*cough*GWANTENGBERATS*cough*

Drew some fanarts, and Aladdin ask you to come on in.
Some of them are old works, but please, enjoy X3

Photobucket


Read more... )


Come to think of it, we can say that MAGI quite a minor fandom because of the lack of the materials, yeah? orz
shiroki: (Default)


Blame Kaiten Mokugyou's Manju Alfred...

Also, long time didn't update, sorry, real life sometime sucks m(_)m

STGCC

Sep. 20th, 2010 08:18 pm
shiroki: (Default)
Just want to let know about our booth at STGCC at 10-12 December 2010.
Our desk number is G38, the one with the red circle.
Click the thumbnail to see in larger view.

Photobucket

Also, a doodle that I made. Just trying a new style.
Done with an optic mouse and Alias Sketchbook Pro 2.0
Photobucket
shiroki: (Default)
As the title said,

Happy very belated Birthday, [personal profile] sukiyakiya!!!!
Here your request~!!

Title: Too Late
Fandom: DCU, Amecomi
Pairing: Hal Jordan (Green Lantern II), Barry Allen (The Flash II)
Disclaimer: I own nothing!!
a/n: Based on Told You So by Jesse McCartney

Photobucket


srsly, this pairing needs moar love!! )


And thank you for your KonTimDamian gift too, bb ^^
You could see hers in HERE!!!
shiroki: (Default)
I suddenly wanna draw Kiku-chan with a glass of wine after I saw the Kuro Nihon on Sensei's BLOG XDDD;;;

Photobucket
shiroki: (Default)
SDCC sure did bring lots of new news to us. Good news and bad news.

from SPN panel )

from DC panel )

Now, let's move on to another good news. The book of 1920 Hetalia Anthology has arrived!!! BANZAI!!!

Photobucket

Thank you for all buyers who waiting patiently.
About the shipment and further information, please stay tune on 1920anthology.

And now, I think I'm going to be murdered by some of my flist 'coz I haven't done their birthday art but already done with the fictionals, instead, but...

Photobucket

Happy belated Birthday Tim Drake!! July 19th is your day, baby bird ^^
Done with COPIC.
shiroki: Lovey-dovey-brotherly-lovey (Wincest)
Photobucket

JARED PADALECKI, July, 19th 1982.
Done with COPIC, Color Pencil and CS3 for the lame background.

a/n: OMG!! FLOWERS!!!! I COULD DRAW FLOWERS!!! OMG!!! LMAO
Thanks to a certain friend for reminding me of Jared's birthday last week *kisses*

And... THANK YOU GUYS, FOR THE BIRTHDAY CALLS, AND TEXTS AND V-GIFTS, ETC ON JULY, 24TH!!!!
ILU ALL~~!!!!!!!!!!
shiroki: (Default)
I'm drowning deeper into Amecomi LOL


Photobucket



3rd Robin (Tim Drake) and Superboy (Kon-El) from DC.

EDIT

You guys still remember that Jensen playing as Jason Todd in Batman - Under The Red Hood, right?
I've watched some of the trailers with or/and without the voices. And there was one of the trailer that made by a fan that I really like!

Embed disabled, so just go to the page instead.

The movement so smooth unlike Superman Batman - Public Enemy. Especially the angle and the color rendered. I'm guessing there's an or some Asian home production involved.
I'm taking some caps from-the-abusing-Tim-scene-that I really like :D

just click it if you don't wanna waste your time to stream )

Is it just me or Tim looks like a BL anime charater? Fufufufufufufufu

EDIT 2

AND I JUST HEARD FROM [personal profile] sukiyakiya THAT WASN'T TIM, BUT JASON INSTEAD!!!!
DC!!! YOU FAILED!!!! YOU'RE FUCKING FAILED!!!!! THAT RED AND BLACK COSTUME WAS TIM'S!!! DO YOU HEAR ME, DC!!!??? *setting terminator inside DC's HQ*

Holla~!!

Apr. 25th, 2010 07:22 pm
shiroki: (Default)
Been long time didn't update DW XDD;;;
Well, peoples who could catch me on Y!M, MSN, FB, plurk or twitter maybe already know what am I doing, anyway, I'm doing fine!!

From last week me and some of my friends spamming Adrie Subono (an Indonesian promotor whose managing foreign artists to come to Indonesia) on twitter so he could make up his mind to bring Adam Lambert into Jakarta or not! One of his tweeted said that there's some pro and contra about my bb. Geez, was it just his accuse for not inviting Adam here? Kinda dilemma to ask a favor of my foreign f-lists about this... (a.k.a to spam Adrie) -_____-

April is a rough month for me, lots of workshop inside and outside Jakarta every week. On April 30th I'm going to Makassar, back again to Jakarta on May 1st noon, go straight to [profile] scratchbook's house to take a bath, get dress, make up and then we will going to [profile] fairiesgonenuts's bro's wedding party at 7:00 PM. ME DEAD!!!!!!!! Onegai, please lemme stay at your house until Monday, scratchbook!! *puppy eyes*
But well, I know it's going to be fun, though ^^

Nyway!! I bring a fanart of Kiben Gakuha Yotsuya Senpai no Kaidan, a horror mystery comic on Weekly Jump mag that I reading it now.
The chara kinda reminded me of Majin Tantei Nougami Neuro and the art and the nuanse of the story kinda similar with Mononoke.

Photobucket
Yotsuya-senpai and his slave, Makoto-chan LOL

============================================

DOUJINSHI UPDATE
Next event will take a place on Singapore Toy, Games & Comic Convention this December 10-12 at Suntec - SG.
And yes, I will go there with some of friends. As far as I know, [profile] jali_jali and [personal profile] sukiyakiya will going too. How bout you, [personal profile] runesque?

I'll update again about what am I going to sell ^^

============================================

You know, this STGCC is brought by the same event organizer and creators of NYCC (New York Comic Con) and the C2E2 (Chicago Comic and Entertainment Expo). They (US) invited actors and actrees to the con for promoting the films they're on. If, IF STGCC going to invite actors too I only demand from my fave TV series ever!! LOL
shiroki: (Default)
Photobucket

Anyone watching this anime? Read the novel and manga?
The name for ShizuIza (4213) VD one shot, but the VD itself already passed.
I'm so slow at work... *sobs*
Page generated Jun. 26th, 2017 05:08 pm
Powered by Dreamwidth Studios